A Life to Live

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Livsturisten - 3 december 2013 23:15

För en tid sedan avled sambons svåger (jo, han var väl min svåger med, om man hårddrar det).
Idag var det dags för begravningen. Och, vi tvekade inte ett ögonblick, utan redan samma dag som sambon fick beskedet från sin syster (samma dag som hennes man somnat in) så visste vi att vi ville gå på begravningen.


Eftersom sambon är sjukskriven så hade vi möjlighet att komma ifrån en vardag mitt på dagen.


Det var en mycket ljus och fin begravningsgudstjänst, med levande musik.

Och, efteråt fick vi inbjudan om att komma med på minnesstunden, trots att vi missat sista dagen för att OSA om att delta.


Bortsett ifrån anledningen till att vi alla träffades (vilket vi gör alltför sällan) så var det en mycket trevlig dag.

Och, jag fick till ett uppslag i min smashbook ikväll.

   

Av Livsturisten - 3 december 2013 01:52

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Skapa flashcards