A Life to Live

Alla inlägg den 2 november 2013

Bloppis-annons
Av Livsturisten - 2 november 2013 17:38

Caroline af Ugglas


Inbunden bok i nyskick. Läst endast 1 gång.

Porto tillkommer. Sänds då betalning inkommit till mitt konto.

 

Böcker & Kurslitteratur, Säljes - Sollentuna (Stockholms län)
Pris:    50:-
 
Av Livsturisten - 2 november 2013 16:31

I Korea ska det tydligen pratas i nyheterna om den amerikanske politikern Richard Armitage. Och, då googlar man och finner en helt annan - och i mitt tycke - bra långt bättre Richard Armitage.
Och, då blir det minst sagt förvirrat.   

Bloppis-annons
Av Livsturisten - 2 november 2013 16:27

Mössa som passa allt från barn till vuxen.
70% ull superwash 39% polyamid skontvätt


Handstickad och helt oanvänd och ny


Porto tillkommer.
Sänds då betalning inkommit till mitt konto.

 

Kläder & Skor, Säljes - Sollentuna (Stockholms län)
Pris:    99:-
 
Bloppis-annons
Av Livsturisten - 2 november 2013 14:40

Läst endast 1 gång, i bra begagnat skick.

Porto tillkommer.

Sänds då betalning inkommit på mitt konto.

 

Böcker & Kurslitteratur, Säljes - Sollentuna (Stockholms län)
Pris:    15:-
 
Av Livsturisten - 2 november 2013 09:39

Jag är med i en grupp på Facebook där vi varje månad stickar sockor efter ett givet mönster.

November innehåller inte mindre än 3 olika att välja mellan, eller att sticka samtliga.

Ett av dessa mönster ser lite tokigt ut, då det bara ska läggas upp 32 maskor för damstorlek, vilket blir så pyttelitet att det knappt blir till barnstorlek.

Jag gjorde därför en egen variant, där jag la upp 48 maskor. Detta visade sej bli en bättre storlek för mej.


Det ska bli en tubsocka (och ett par då sen nästa socka är klar, förståss). Och, den blir lite dubbelt skruvad då garnet ger en skruvad effekt, medan mönstret skruvar den åt andra hållet.


Ska bli intressant att prova dom på sedan.

 

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Ovido - Quiz & Flashcards