A Life to Live

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Livsturisten - 4 juni 2015 17:21

Satt ute nån timme i hänggungan, innan det var dags att åka till vårdcentralen.

Det är soligt och varmt, men blåsigt.
Så, det var inte jättemysigt ute idag.


På vårdcentralen konstaterade syster Emma att mitt sår ännu är öppet.

Hon hämtade en läkare (som visade sej vara samma som sambon träffat några gånger) för att kolla på den vätska som kom ur såret.

Det konstateras att såret är infekterat.


Jag har ju bara tagit 1 av de 2 antibiotikatabletter som jag fick med hem från sjukhuset.

Den jag inte tagit har varit omöjlig att svälja, då den tabletten är för stor.

Nu sa läkaren att den går att krossa, och att jag måste ta den, för att bli av med infektionen.


Nu tror jag vi har svaret på frågan om varför jag är så trött, och knappt orkar stå upprätt.


Så, jag får ge mej på att ta bitar av den medicinen, då.


Har återbudstid hos Emma på måndag 13:45

Och, sedan samma dag hos min gastroläkare 14:45


Åh, vad jag vill börja må B R A nån gång!!!

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Skapa flashcards