A Life to Live

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Livsturisten - 7 april 2015 11:28

Magen skar i de nedre regionerna då jag gick och la mej. Det släppte väldigt sakta.
Tog ett par timmar då jag låg på rygg med värme på magen.

Men, så snart jag råkade röra mej så skar det igen.


Då jag sen äntligen lyckades somna, nån gång efter 3:30, så sov jag väldigt oroligt. Vaknade säkert 5 gånger fram till 6-tiden, då sambon gick ut och startade morgonpasset i stallet.


Oro för vad som väntar då jag kommer till sjukhuset, för att träffa kirurgen 12:50.

Stötta gärna! *behöver det*


Kanske hade det känts lite lindrigare idag om kallelsen kommit, och jag vetat vad det handlar om.

Men, nu vet jag hur mycket jobbigare det lär bli natten innan jag sen ska in för operationen.

Av Livsturisten - 7 april 2015 01:47

Kanske man skulle ge sej på att ha en egen EFIT idag...

(EFIT som alltså står för Ett Foto I Timmen)


Någon som vill vara med?

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Ovido - Quiz & Flashcards