A Life to Live

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Livsturisten - 2 april 2015 11:51

 

Har idag 10 boxar att mocka.

Magen är ond redan från start idag. Det är första gången sedan innan senaste koloskopin.
(innan dess var den ond hela tiden)

Jag hoppas det är tillfälligt.


Utöver jobbet (mockningen och sedan insläppet av hästarna) så har jag planer på att diska upp allt som står och storstäda köket, samt förbereda lite av påskaftonsmaten... t.ex griljera helgskinkan och koka revbensspjäll.

Tror att det landar nånstans på hälften, som det känns nu.


Jag har - vad jag vet - aldrig ätit lamm. Och, efter vad jag sett på olika recept osv så är lamm inte helt lätt att tillaga.

Så, jag går på det jag vet att vi alla tycker om - Revbensspjäll!


Nu ska jag bege mej ut och sätta grepen i en box i taget.


Jag önskar Dej en Glad Skärtorsdag!   

 

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Skapa flashcards