A Life to Live

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Livsturisten - 28 januari 2015 12:32

Jag följer några få bloggar.
Ibland snubblar jag över nya bloggar att följa.
Men, mest är det tyvärr så fullt av bloggar numera att man inte ser "skogen för alla träd" och det är svårt att hitta dom där speciella guldkornen.


Därför uppskattar jag då andra tipsar om bra och intressanta bloggar som dom funnit.

Och, jag tycker också om att dela med mej av de guldkorn jag hittat.


Om du vill läsa en blogg skriven av en riktigt mänsklig människa, med ett hjärta som rymmer så mycket mer än bara det som ryms i en "egobubbla". "In fact" en person som är så långt ifrån ego...


Jag tycker om att läsa bloggar som skrivs av personer som lever... och som inte nödvändigtvis måste polera ytan och gömma sej bakom den.

Personliga bloggar av verkliga personer.


Dagens tips är just en sån blogg.

Att jag sedan är "kvälsbästis" med hennes häst påverkar inte mitt omdöme om hennes blogg.   


Klicka in dej på bloggen Vardagsnojja.   

Det här är jag

Hej!
Välkommen att ta del av mina smultronställen  och djungler av brännässlor, på min resa genom livet. 

På tal om vädret:

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Omröstning

När skriver Du testamente?
 Mitt i livet, då döden känns avlägsen.
 I samband med att barnen födes.
 I samband med att barnbarnen börjar födas.
 När krämpor gör sej mer och mer tydliga.
 När döden andas i nacken på en, och man inser sin dödlighet.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Minns

Lilypie Angel and Memorial tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

PitaPata Horse tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Med i:


Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

 


susnet.nu statistik

Tidigare år

Värt att besöka

Sök i bloggen

RSS

Presentation

Twitter


Ovido - Quiz & Flashcards